גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

בואי כלה: הסיפור הכי מרגש שיש

בואי כלה: הסיפור הכי מרגש שיש

רגע לפני החתונה שכמעט התבטלה, נוי ובעלה עמית הגיעו לבקר את סבא יוסף, בביה"ח וולפסון

בשבועיים האחרונים, תוך כדי שנוי (26) ועמית (29) בן יאיר, תושבי חולון, היו בעיצומם של ההכנות לחתונתם, אירעה תקרית הביפרים בלבנון :"היו הרבה מאוד חששות, במיוחד עם ההסלמה והתקיפות בזמן האחרון והכל נהיה בסימן שאלה גדול. מאוד פחדנו שזה ישפיע על האירוע" מספר עמית.
בנוסף לחששות מהמצב הביטחוני, כמה ימים לפני החתונה, סבו של עמית – יוסף, התאשפז במרכז הרפואי וולפסון לאחר שלא חש בטוב :"ניסינו לעשות הכל כדי שישחררו אותו, אבל האשפוז הוא לטובתו. סבא שלי מאוד רצה להגיע לחתונה וברגע שהוא הבין שהוא נשאר לאשפוז, הוא לקח את הסיפור מאוד ללב" משחזר עמית.

״הרופא אמר לי שאני אגיע לחתונה עם כביים"

נוי (26) עובדת בתעשייה האווירית, ועמית (29) עובד בהייטק. סיפור ההיכרות שלהם, התחיל לפני כ-5 שנים בחברת הפניקס, ושניהם מספרים שזו הייתה אהבה ממבט ראשון.


החתונה של נוי ועמית, התקיימה כנגד כל הסיכויים. חודשיים לפני החתונה, הקלפים נטרפו והחתונה כמעט בוטלה :" אני סגרתי לי ולחברות הכל לקראת מסיבת הרווקות שלנו. התכנון היה סופ"ש באילת עם מסיבת יאכטה. הגענו לאילת, הייתי שעה בוילה ובשעה הראשונה שרק הגענו החלקתי ופרקתי את הברך. הרדימו אותי והחזירו לי את הברך למקום. ראיתי שחור, הייתי בדיכאון איזה חודש, אני מבחינתי חשבתי שזהו הלכה החתונה. היה לי גבס וכיסא גלגלים. הרופא אפילו אמר לי שאני אגיע לחתונה על כביים. הייתי בדיכאון קשה מאוד ואמרתי שאין לי חתונה אין כלום. בסוף החלטתי שאני אתחתן גם עם כביים, אנחנו במצב כל כך בעייתי במדינה ואנשים נרצחו ואני צריכה להעריך את זה שאני הולכת להתחתן גם עם כביים כי בתקופה הזו זה לא מובן מאליו. הייתי הכי פריק קונטרול והיה לי קשה להכיל את זה שמשהו ישתבש.

"המסר שלי: לחזק כלות אחרות, הכל אפשרי"

"באותה תקופה חיפשתי, המון מקרים דומים לשלי בקבוצות בפייסבוק, ולא מצאתי". מספרת נוי. "היה לי קשה להבין למה דווקא לי זה קרה ועכשיו. מאז הפציעה אני מטופלת במרכז הרפואי וולפסון ומרגישה בידיים הכי טובות שיש אצל ד"ר שי ברנס במחלקת אורתופדיה. עשית פיזיותרפיה אינטנסיבית, ובסוף הגעתי לחתונה בלי כביים. אני רוצה לחזק כלות אחרות ולהעביר להן את המסר שהכל אפשרי גם אם קורים דברים קשים ולא נעימים חייבות להישאר אופטימיות וחזקות".

המפגש המרגש עם סבא והחתונה

למרות כל הקשיים החתונה התקיימה כמתוכנן ורגע לפני, בני הזוג הספיקו לבקר את הסבא שאושפז בוולפסון :"היה לנו ברור שנגיע אליו ונגרום לו להיות חלק מהיום המיוחד שלנו" ההתרגשות הייתה עצומה, מספרים בני הזוג. סבא התחיל לבכות והצוות הרפואי וצוות הצילום התרגש מאוד. מוסרים לסבא חיבוקים וחיזוקים ומרגישים שהוא בידיים טובות במרכז הרפואי וולפסון. אנחנו שמחים שחגגנו איתו את הרגע המרגש שלנו".

על האירוע עצמו נוי מספרת :" מרוב האדרנלין לא כאבה לי הברך, החברים והמשפחה הרימו לנו במיוחד ואפילו שהייתה אזעקה במהלך האירוע זה לא עצר אותנו. היה אירוע הכי מושלם שהתאים לאותו הרגע. המסר שלי לכלות אחרות הוא שבסוף אנחנו שוכחות שזה ערב אחד והמטרה הסופית היא להקים בית בישראל ולהתחתן עם אהבת חייך וזה משהו שצריך להזכיר לעצמך בראש ובטח בתקופה שלנו שזה לא מובן מאליו להיות תחת חופה כשיש כל כך הרבה נרצחים וחטופים.

קרדיט:המרכז הרפואי וולפסון

Exit mobile version