כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

מגזין סוף השבוע של goitem-הידיעות החמות שיסגרו לכם את השבוע                                                                          

כל האירועים והרכילות שאסור לכם לפספס. וגם - איפה כדאי לבלות בסופ"ש?

מגזין סוף השבוע של גואייטם – אירועים והרכילות שאסור לכם לפספס. וגם – איפה כדאי לבלות בסופ"ש?                                                                 

נתחיל עם קצת רכילות

מאיה קיי. לעשות את זה בסטייל. (צילום: יח"צ)

לכבוד החגים שהגיעו עלינו לטובה, החלטנו השבוע לשמח אתכם הקוראים עם קצת גאווה ישראלית. נתחיל עם מאיה קיי, שפרצה לחיינו על אי פיליפיני בתוכנית הישרדות והיום ממוקמת כאחת הכוכבות המובילות בישראל, שגם מכהנת על תקן פרזנטורית מותג האופנה TWENTYFOURSEVEN. רגע לפני חג סוכות השלימה מאיה קולקציית קפסולה ראשונה בעיצובה בשיתוף עם TWENTYFOURSEVEN. הקולקציה, המתאימה לעונת המעבר, משלבת את הסטייל הייחודי של מאיה ומציעה מראה המשלב ניגודים ועיצובים נועזים, ספורטיבי מול מחויט. בין הפריטים הבולטים ניתן למצוא אוברול צמוד, ז'קט אוברסייז, חצאית מיני, ומכנסי טרנינג רחבים. מאיה מביאה את הסטייל האישי שלה לקולקציה, תוך דגש על ניגודים שמזמינים משחק אופנתי. לצד הבגדים, הקולקציה כוללת גם מבחר אקססוריז כמו נעליים, מגפיים ותיקים. לצורך הצילומים מאיה טסה עם צוות עד לונדון, כדי לעשות את זה בסטייל.

שי זנקו. מבטיחה ומקיימת. (צילום: יח"צ)


אולי השם שי זנקו לא אומר לכם כלום, אבל תדעו ששי נחשבת לדוגמנית פלאס סייז הישראלית המצליחה ביותר בעולם! שי גם הופיעה ברשימת "30 הצעירים המבטיחים של מגזין פורבס", ובמים אלו היא קוטפת קמפיין נחשק: שי נבחרה להוביל את הקמפיין הבינלאומי של מותג ההלבשה התחתונה היוקרתי שנטל. בישראל עלה השבוע הקמפיין בכיכובה של זנקו (22), לרגל השקת הקולקציה החדשה של המותג הבינלאומי שנטל ברשת ההלבשה התחתונה JACK KUBA. שי מתגוררת בניו יורק ונחשבת לאחת הדוגמניות המצליחות בעולם ואושיית רשת עם למעלה מ 255K. הקמפיין בכיכובה של יעלה בסושיאל ובאתרי אינטרנט, ויחשוף את הפריטים החדשים והלוהטים של ההלבשה התחתונה. לדברי שי: "אני שמחה להוביל ולהיות חלק בשינוי שעובר תחום ההלבשה התחתונה בשנים האחרונות, בגיוון של מידות וגזרות וגאה להוביל את הקמפיין של שנטל".

ברברה למפל וסטיב זאדק. מצוינות. (צילום: יח"צ)

טקס חגיגי נערך בשבוע שעבר בפריז, במטה של חברת הקוסמטיקה הבינלאומית ליראק פריז, בהשתתפות 65 מדינות מכל רחבי העולם, בניהם: אנגליה, מקסיקו, שוויץ, ארה"ב, גרמניה, ברזיל, רוסיה, ועוד, זכתה חברת ליראק פריז ישראל בפרסcommunication  היוקרתי מטעם Lierac Paris העולמית. הפרס הוענק לארבע מדינות בלבד בהן משווק המותג ומעיד על מצוינות בתחומי התקשורת, הרשתות החברתיות, הסושיאל והקריאייטיב בקמפיינים. ישראל זכתה לצד ארה"ב, אנגליה ושוויץ. הפרס הוענק לברברה למפל, בעלים ומנכ"ל חברת "קוסמן ביוטי", יבואנית בלעדית של המותג ליראק פריז בישראל, על ידי מר פביאן טלידק – מנהל אירופה והמזרח התיכון, ולורה טריו – סמנכ"ל שיווק ליראק פריז העולמית, בטקס חגיגי שכלל כ- 200 בכירים מענף הקוסמטיקה והביוטי בעולם, אליו הגיע גם סטיב זאדק – מנהל מדיה ליראק ישראל.

ברברה למפל אמרה: "הזכייה של ישראל, בה משווק המותג 5 שנים בלבד, לצד מעצמות ותיקות כמו ברזיל וארה”ב היא כבוד גדול עבורנו, ומחזקת את המחויבות שלנו להמשיך להביא לישראל את הבשורה ואת הטוב ביותר בעולמות הטיפוח והיופי. הזכייה בפרס מעידה על איכות גבוהה של קשר הן עם הלקוחות בארץ, עם העוקבים בסושיאל ועם כלי התקשורת הישראליים, וזה משמח במיוחד לאור התקופה המורכבת שעוברת מדינת ישראל".

נקודת מבט

הקוראים הזריזים מוזמנים לקפוץ ביום שישי (25.10.2024), לפסטיבל הראשון לכבוד יום האמנ/ית הבין-לאומי והשקת המיזם "נקודת מבט: כתבי אמניות ואמנים" שמתקיים בשעה 11:00 במרכז תרבות מנדל, התקומה 1, יפו. המיזם נוסד ב-2022 על ידי קרן פלומס לאמנות ועמותת מרסל לקידום אמנות ותרבות במטרה לחזק את קולם של האמנים בשדה האמנות ובשיח הציבורי.

בתכנית הפסטיבל : הקרנת בכורה של הסרט ליליאן קלאפיש (2024) בהפקת ארכיון העתיד( נועה קרוון-כהן וסמדר תימור) ובסיוע של נקודת מבט. בסרט מבוסס-הראיון סוקרת הציירת הבכירה (ילידת צרפת, 1933) את מהלך קורות חייה המקצועיים והאישיים ברטרוספקט. עוד בתכנית: במה פתוחה:  הזדמנות להתוודע לפאן נוסף ביצירה של אמניות ואמנים חזותיים, ללא תיווך, במפגש חי איתןם. אמניות ואמנים יחשפו טקסטים משלהןם, בהשתתפות: דניאל אוקסנברג, נגה אור ים, נטלי אילון, רותם בידס, נעה גינזבורג, אריאל גיל גרינוולד, אמירה זיאן, אוהד חדד, ועוד.  לחצו כאן לכניסה לאתר

מחנה ASADA הגיעה לתל אביב (צילום – אסף קרלה)

נראה שכל מי שביקר בשנים האחרונות בשוק מחנה יהודה נתקל במחנה אסאדה, מסעדת השוק התוססת שנולדה בתקופת הקורונה. אז, מתוך השעמום של הסגרים, פיתחו אתי וירון ישפה מתכון ללחמנייה מיוחדת על מנת שאליה יוכלו לשדך את מנות BLACK IRON, המסעדה שבבעלותם, במסגרת משלוחים. הלקוחות אהבו את הלחמנייה הטרייה והעסיסית המשלבת בתוכה בשר טרי, עסיסי ומשובח, והרעיון הפשוט הפך להצלחה גדולה. כך נולד ״מחנה אסאדה״, מותג סטריט פוד  שפעל ברחוב אגריפס בשוק מחנה יהודה ומשם התפתח לערים נוספות, ומתמחה בסגנון צלייה ASADA, כמו בדרום אמריקה.

אם בטעות אתם לא מכירים, "מחנה אסאדה" מציעה תפריט מגוון של כריכים ייחודיים, המוגשים בחלה טרייה הנאפית במקום. הכריכים מוגשים בגליל מעוצב מחומר מתכלה לשימוש חוזר, כחלק ממחויבות המזללה לשמירה על הסביבה. התפריט של "מחנה אסאדה" מחולק לשני חלקים עיקריים. הראשון – כריכים בלחמניית חלה קלועה, השני – מנות ונתחי בשר במגש. 

בגזרת הכריכים תמצאו, מעל כולן, את מנת הדגל של המקום – "אסאדה", כריך בשר אסאדו בצלייה ארוכה. בנוסף ישנם כריך "סטייק אנד אגז", כריך "מילנזה ארגנטינאי", שהוא למעשה שניצל בקר עסיסי עם סלט ביצים, כריך שניצל עוף עם חציל מטוגן, כריך שורט ריב מעושן עם איולי נענע הדרים וכריך טבעוני עם "בשר חדש" של רדפיין מיט. כי זה מה שאנחנו צריכים עכשיו. מקום שיגיש לנו אוכל בזריזות, רצוי על האש, ושהכל יהיה עטוף בלחמנייה טריה. כמה פשוט ככה טעים.

אם אתם פחות בקטע של לחם, בקטגוריית המנות במגש תמצאו את "אסאדה אנימל סטייל" – אסאדו בצלייה ארוכה עם צ'אנקי פוטטו צ'יפס, גם בגרסה רגילה וגם בגרסה קטוגנית. בנוסף, מגש "מילנזה ארגנטינאי" – שניצל בקר עם פוטטוס, סלט ביצים ועוד, שניצל עוף עם צ'יפס קריספי, חזה עוף בגריל על רצועות כרוב, צ'וריסוס עם כרוב צלוי, טחינה וסלסה ולבסוף – מגש בריסקט מעושן עם צ'יפס וסלט ביצים. 

אתי ישפה:"אחרי ההצלחה של מחנה אסאדה בשוק מחנה יהודה ומודיעין אנחנו מאד מתרגשים להגיע לתל אביב. בנינו סניף שיהיה ראוי לעיר הגדולה וחשבנו על כל פרט ופרט: פרזנטציית ההגשה, המוזיקה, העיצוב והאווירה במקום. אנחנו מביאים בשורה חדשה לנישת כריכי הבשר ומאמינים שהקהל ירגיש את ההשקעה בחומרי הגלם ובפרטים הקטנים."

כתובת: מלכי ישראל 8 תל אביב. משלוחים וולט ותן ביס. שעות פעילות: א-ד 12:00-23:00, חמישי 12:00-24:00, מוצ״ש שעה לאחר צאת השבת עד 24:00.

אם כבר יצאתם מהבית

יש מקומות ששווים את הנסיעה. נכון, בשביל מסעדה או סרט טוב לא חייבים להתרחק מהבית. אבל יש מקומות ששווה לשבת בשבילם שעה באוטו. כמו אמפי שוני, מקום שאם ביקרת בו פעם אחת, לא תשכח אותו מעולם. ביום רביעי הבא (30.10.2024) הזמרת דניאלה ספקטור משיקה את האלבום החדש שלה "לחיות", בהופעה חגיגית בזאפה אמפי שוני ותארח את אהוד בנאי ואת רונה קינן. אני פעם עברתי מהודו לנפאל במסע שלקח כמה ימים בשביל לשמוע את אהוד בנאי בהופעה על הרי ההימלאיה, אז מה זה שעה באוטו? האלבום של דניאלה יצא אחרי שלושה סינגלים שזכו להשמעות רבות ופירגונים מקיר לקיר. על הפקתו המוזיקלית אמון אלון לוטרינגר והוא כולל גם דואט עם אלון עדר ושיר אחד שהפיק יוגי. דניאלה, אחת הסינגר סונגרייטריות היותר מצליחות ומוצלחות בארץ עבדה על האלבום שנתיים.

רביעי, 30/10/24, 21:00. אורחים: אהוד בנאי, רונה קינן. כרטיסים 164 ש״ח, 144 ש״ח למפונים ולכוחות הביטחון  לרכישה לחצו כאן

צילום: מאיר כהן

כל הדרכים להתחבר לאתר goitem ולהשאר מעודכנים online 24\7

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אנדרואיד- לחצו כאן

להורדת אפליקציית goitem למכשירי אפל- לחצו כאן

להצטרפות לכל החדשות החמות בטלגראם –לחצו כאן

להצטרפות לערוץ היוטיוב goitem-tv-לחצו כאן

לקבלת עדכוני חדשות מחולון , בת ים וראשון לציון, אזור, באר יעקב, ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של חולון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני חדשות של בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של ראשון לציון- לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת עדכוני החדשות של אזור-לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של באר יעקב לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת כל החדשות של נס ציונה לנייד שלך לחצו כאן

להצטרפות וקבלה על תאונות ואירועים חריגים בארץ-לחצו כאן

קבלת עדכונים בנושאים שונים

להצטרפות וקבלת כל העדכונים מתחום הבריאות והריקולים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים ביטחוניים ופלילים לנייד שלך –לחצו כאן

להצטרפות וקבלת עדכונים בכל מה שמעניין בתחום הנדל"ן-לחצו כאן

לקבלת המלצות ועידכונים בתחום הפנאי והטיולים – לחצו כאן

לקבלת עדכונים בנושאי ביטחון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצה בה תוכלו לפרסם דירות ומכירות להשכרה-לחצו כאן

קבוצות הפייסבוק השוות

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום תושבי חולון,בת ים וראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום ראשון לציון-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום בת ים-לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום החינוך לחצו כאן

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום הנדל"ן לחצו כאן

להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem

דילוג לתוכן