כל מה שמעניין וחשוב לדעת באזור

מקומון חדשות חולון ראשון לציון ובת ים

סקר הסלים לפסח מצא! פער של עשרות אחוזים בין הרשת הזולה ביותר לבין הרשת היקרה ביותר

בדיקה שנערכה עבור "מעריב עסקים" מצאה פערי מחירים של עשרות אחוזים על אותו סל מוצרים מובילים לחג

סקר הסלים לפסח מצא! פער של עשרות אחוזים בין הרשת הזולה ביותר לבין הרשת היקרה ביותר

בדיקה שנערכה עבור "מעריב עסקים" מצאה פערי מחירים של עשרות אחוזים על אותו סל מוצרים מובילים לחג

הסל כלל 64 מוצרים בסיסיים ואופייניים לפסח, כולל מוצרי ניקיון, מוצרי יסוד כשרים לפסח, ירקות ופירות ומוצרי חלב ובשר. הקניות בוצעו באותו יום בשמונה רשתות שיווק גדולות תוך התמקדות במוצרים זהים.

הסל המנצח

הנתונים כאמור מצביעים על פער של קרוב ל־300 שקל בין הסל הזול ליקר.


המנצחת של הסקר הייתה רשת חצי חינם, עם סל מוצרים שעמד על 965 שקל. מיד אחריה, רשת רמי לוי (969 שקל). רשת יוחננוף פותחת את רשימת "מועדון ה־1,000", עם סל קניות שמחירו 1,009 שקל. קרפור היפר (1,063 שקל) ורשת ויקטורי (1,101 שקל) סוגרות את החמישייה הפותחת, ואילו שופרסל דיל (1,191 שקל), פרש מרקט (1,211 שקל) וטיב טעם (1,261 שקל) נועלות את הרשימה ונושאות בתואר הלא מחמיא של הרשתות היקרות של סל המוצרים שנדגם.

  • הסקר בוצע באמצעות אתר פרייסז ונכון לתאריך 11.3.2025

אחר ניסיונות איתור בעל זכויות היוצרים של התמונות ו/או הסרטון שפורסמו והופצו ברבים באתרנו, בעל הזכויות בהם אינו ידוע ועל כן לא ניתן כל קרדיט בצידם. בעל הזכויות במדיה הנ"ל רשאי לפנות למערכת להוספת קרדיט ו/או לבקש כי הפרסום יוסר.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

רוצים להישאר מעודכנים אחר כל הידיעות החמות הצטרפו לקבוצת הווטסאפ של goitem



דילוג לתוכן