גו אייטם – go item | מקומון החדשות של חולון בת ים וראשון לציון

עיריית חולון נבחרה להשתתף בתכנית "המאיץ" של משרד האנרגיה והתשתיות

עיריית חולון נבחרה להשתתף בתכנית "המאיץ" של משרד האנרגיה והתשתיות, תכנית שתסייע לחיסכון בהוצאות האנרגיה ולהפחתת זיהום האוויר בעיר.

חולון מצטרפת לערים המובילות בישראל בתחום האנרגיה. במסגרת התכנית ״המאיץ״, העירייה תזכה לליווי מקצועי בגיבוש תכנית פעולה להפחתת הזיהום באוויר לטובת בריאות התושבים, ולחיסכון בהוצאות האנרגיה.

תכנית "המאיץ" היא תכנית הדגל של משרד האנרגיה לבניית יכולות בשלטון המקומי בתחום האנרגיה המקיימת. עיריית חולון שנבחרה להשתתף בתוכנית תזכה לסיוע וייעוץ מטעם המשרד, בין היתר באמצעות מומחים בתחום, במטרה לגבש תכניות פעולה שיסייעו לה במעבר לאנרגיה מקיימת, בהפחתת פליטות גזי חממה, וביצירת עוגנים כלכליים חדשים לרשות. כל זאת, במסגרת ההיערכות לשינויי האקלים ולהגדלת ייצור האנרגיה המתחדשת עד שנת 2030, בהתאם לחזון משרד האנרגיה והתשתיות.

הייעוץ יתמקד בתחומי האנרגיה המתחדשת, התייעלות באנרגיה וקידום תחבורה חשמלית בנכסי הרשות ובמגזר משקי הבית, כאשר ייעשה שימוש בכלים ייעודיים שפותחו על ידי חטיבת אנרגיה מקיימת במשרד. התוכניות יביאו לשיפור משמעותי באיכות החיים של התושבים ולחיסכון והגדלת ההכנסות של הרשויות והמועצות שנבחרו להשתתף בתכנית.

מחוברים לחדשות המקומיות בחולון

להצטרפות לקבוצת הפייסבוק פורום חולון-לחצו כאן


להצטרפות וקבלת חדשות ועדכונים בפייסבוק: מוזמנים לסמן לייק ועוקב לחדשות goitem-לחצו כאן

רוצים להיות מחוברים לחדשות המקומיות בווטסאפ ולקבל את החדשות לנייד: לחצו כאן

Exit mobile version