
חקירה סמויה של ימ"ר ירושלים הובילה לחשיפת שתי מעבדות סמים במרכז הארץ. חמישה חשודים נעצרו, ובמקום נתפסו כ-14 ק"ג קוקאין, יותר מ-15 אלף כדורי אקסטזי, סמים סינתטיים, קנאביס וציוד להכנת והפצת סמים.
כתבה:
היחידה המרכזית של מחוז ירושלים חשפה שתי מעבדות סמים בחולון ובראשון לציון, במסגרת חקירה סמויה שנוהלה בשבועות האחרונים נגד רשת החשודה בסחר והפצת סמים מסוכנים ברחבי הארץ.
על פי המשטרה, החקירה התמקדה ברשת שפעלה לכאורה באמצעות אפליקציית טלגרם והפיצה סמים מסוכנים ללקוחות ברחבי הארץ. עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטו בלשי ימ"ר ירושלים יחד עם לוחמי מג"ב על דירות ששימשו כמעבדות סמים בחולון ובראשון לציון.
במהלך החיפושים נתפסו סמים בשווי שוק מוערך של למעלה מ-10 מיליון שקלים, בהם:
- כ-13.9 קילוגרם קוקאין.
- כ-15,380 כדורי אקסטזי במשקל כולל של כ-6.1 קילוגרם.
- כ-3.4 קילוגרם של הסם המכונה "דוקטור", לצד 22 בקבוקי משאף.
- כ-1.6 קילוגרם סם מסוג דוסה.
- כ-1.2 קילוגרם גבישי MD.
- כ-16 קילוגרם קנאביס ועשרות שתילי קנאביס.
בנוסף לסמים, איתרו החוקרים ציוד רב ששימש על פי החשד להכנת הסמים והפצתם, ובהם משקלים דיגיטליים, בלנדרים, כלי בישול, שקיות חלוקה, מעטפות ולוגואים מודפסים של משתמשים שפעלו לכאורה באמצעות טלגרם.
במהלך הפעילות נתפסו גם כ-11,700 שקלים במזומן.
במסגרת הפשיטה נעצרו שלושה חשודים ושתי חשודות, בשנות ה-20 עד ה-40 לחייהם, תושבי לוד, חולון וראשון לציון. החשודים הועברו לחקירה במשטרה, ובימ"ר ירושלים ממשיכים בבדיקת מעורבים נוספים ובאיסוף ראיות במסגרת התיק.
במשטרה ציינו כי מדובר בפעילות משמעותית נגד תשתיות סחר והפצת סמים מסוכנים, והדגישו כי המאבק בארגוני הפשיעה ובעבירות הסמים יימשך בכל רחבי הארץ.
רוצים להיות מחוברים לחדשות המקומיות בווטסאפ ולקבל את החדשות לנייד: לחצו כאן