
עיריית חולון ציינה אמש (חמישי) אבן דרך נוספת בפיתוח שכונת ח־500, כאשר קיימה את טקס הנחת אבן הפינה לבית הקבע של שבט הצופים "עתיד", שעתיד לשמש מרכז פעילות עבור חניכי וחניכות תנועת הצופים בעיר.
בטקס השתתפו ראש העיר שי קינן, חברי הנהלת העירייה, נציגי אגף נוער וצעירים, אגף ההנדסה, צוותי התכנון והביצוע, הנהגת הצופים וכן חניכים, מדריכים ומתנדבים.
על פי התכנון, שבט "עתיד" יהווה בית קבע לפעילות החינוכית הבלתי פורמלית בשכונת ח־500, ויספק לבני ובנות הנוער מרחב ייעודי לפעילות צופית, מפגשים קהילתיים, הדרכה, התנדבות והובלת יוזמות חברתיות.
בעיריית חולון מציינים כי הקמת המבנה החדש היא חלק מהיערכות העיר לגידול במספר התושבים בשכונת ח־500, לצד הרחבת שירותי החינוך, התרבות והפנאי עבור משפחות וצעירים.
המבנה החדש תוכנן כך שיתמוך בפעילות חינוכית מגוונת ויאפשר לחניכי השבט ליהנות מסביבה מודרנית, בטוחה ומותאמת לצורכי תנועת הנוער, תוך חיזוק ערכי המנהיגות, האחריות האישית, המעורבות החברתית והתרומה לקהילה.
בעירייה מדגישים כי ההשקעה בתנועות הנוער היא חלק מהחזון העירוני לחיזוק החינוך הבלתי פורמלי וליצירת מסגרות איכותיות שיסייעו לבני הנוער להתפתח ולהוביל גם מחוץ למסגרת הבית ספרית.
רוצים להיות מחוברים לחדשות המקומיות בווטסאפ ולקבל את החדשות לנייד: לחצו כאן