
עומסים חריגים נרשמים היום באזור חופי הים של ראשון לציון, בעקבות מספר רב של מבקרים שהגיעו לבלות בחוף.
מהחברה לביטחון וסדר ציבורי של עיריית ראשון לציון נמסר כי כל חניוני החוף מלאים עד אפס מקום, ולכן הציבור מתבקש להימנע מהגעה ברכבים פרטיים לאזור, כדי למנוע עומסי תנועה ועיכובים נוספים.
בעירייה ממליצים לתושבים ולמבקרים להחנות את רכבם בחניונים הציבוריים הסמוכים לחוף ולהמשיך משם בהתאם להסדרי הגישה הקיימים.
העומסים מגיעים על רקע מזג האוויר הנוח ותחילת סוף השבוע, שהביאו אלפי מבקרים לחופי הרחצה בעיר.
בעירייה קוראים לציבור לגלות סבלנות, להישמע להנחיות הפקחים וכוחות האבטחה, ולבחון חלופות הגעה במידת האפשר.
רוצים להיות מחוברים לחדשות המקומיות בווטסאפ ולקבל את החדשות לנייד: לחצו כאן